ا
-
ایران
دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]
-
ایران
چارچوب بندی زیست فناوری کشاورزی در رسانههای ایران از 1384 تا 1396 [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 358-325]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]
-
استراتژی های گردشگری
رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 402-375]
-
استفاده و رضامندی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]
-
استفاده و رضامندی
عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]
-
استیلای فرهنگی
بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازیهای دیجیتال: نمونهپژوهی ندایوظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]
-
افکار عمومی
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
الگوی ساختاری
ارائه الگوی ساختاری شرکتهای دانشبنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]
-
اینستاگرام
زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]
-
اینستاگرام
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
-
اینستاگرام
شبکههای اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]
-
انیمیشن
ارائه الگوی ساختاری شرکتهای دانشبنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]
-
انمیشین
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
ب
-
بازاریابی
طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]
-
بازنمایی
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
بازنمایی
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
-
بازنمایی
دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانهستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]
-
بازنمایی بصری
زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]
-
بازیهای المپیک
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
-
بازیهای دیجیتال
بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازیهای دیجیتال: نمونهپژوهی ندایوظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]
-
بازیهای ویدیویی
امکانسنجی بهرهگیری از نقشمایههای سفالینههای شوش باستان در طراحی بازیهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]
-
بازیهای ویدئویی و رایانهای
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
-
بیبیسی فارسی
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
-
بحران دیپلماتیک قطر
رسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]
-
برجسته سازی
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
برجسته سازی
رسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]
-
بیگانهستیزی
دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانهستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]
-
بیگانههراسی
دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانهستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]
پ
-
پیامرسانهای اجتماعی
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
پدیدارشناسی
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
پسابرجام
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 28-1]
-
پیشران
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
-
پیشران ها
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
-
پلتفرم
تحول مولفههای قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]
-
پلی و گیم
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
-
پیمایش
مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]
ت
-
تبلیغات تبادل کانال
"بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 196-163]
-
تحریم
رسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]
-
تحقیقات بازاریابی
طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]
-
تحلیل ایدئولوژیک
زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]
-
تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]
-
تحلیل تم
طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]
-
تحلیل روند
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
-
تحلیل شبکه اجتماعی
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
-
تحلیل شبکهی اجتماعی
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
-
تحلیل محتوا
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
-
تحلیل محتوا
دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]
-
تحلیل محتوا
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
-
تحلیل هشتگ
شبکههای اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]
-
ترامپ
پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]
-
ترامپ
تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]
-
تروریسم
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
-
تصویرسازی
تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]
-
تعامل
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
-
تکنیک های اقناعی
"بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 196-163]
-
تلویزیون اینستاگرامی
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
توییتر
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
-
توییتر
دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]
-
توییتر
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
-
توکیو 2020
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
-
تولیدمحتوا
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]
-
توئیپلماسی
تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]
-
توئیتر
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
ج
-
جامعه مخاطرهآمیز
چارچوب بندی زیست فناوری کشاورزی در رسانههای ایران از 1384 تا 1396 [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 358-325]
-
جم
الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]
-
جمهوری اسلامی ایران
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 28-1]
-
جوانان شهرستان زاهدان
عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]
چ
-
چارچوببندی اخبار
چارچوب بندی زیست فناوری کشاورزی در رسانههای ایران از 1384 تا 1396 [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 358-325]
-
چشم انداز
رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 402-375]
ح
-
حکمرانی مجازی
تحول مولفههای قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]
خ
-
خبرگزاریها
چارچوب بندی زیست فناوری کشاورزی در رسانههای ایران از 1384 تا 1396 [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 358-325]
-
خشونت خانگی
شبکههای اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]
د
-
داعش
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
-
دانشبنیان
ارائه الگوی ساختاری شرکتهای دانشبنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]
-
دانشجویان
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]
-
دانشجویان
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]
-
دیپلماسی دیجیتال
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 28-1]
-
دیپلماسی رسانه ای
دیپلماسی رسانه ای در شبکه اجتماعی توییتر [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 324-295]
-
درگیری کاربران
ویژگیهای محتوا و درگیری کاربران مطالعه موردی: صفحه رسمی توییتر المپیک توکیو 2020 [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 357-331]
-
دین
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]
ذ
-
ذینفع
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
ر
-
راهبرد
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 28-1]
-
رسانه
پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]
-
رسانهای کردن
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]
-
رسانه های اجتماعی
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
-
رسانههای اجتماعی
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
رسانههای اجتماعی
رهیافتی برای انجام تحقیقات اجتماعی در توئیتر فارسی؛ مطالعه موردی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1396 [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 78-37]
-
رسانههایاجتماعی
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
-
رسانه های پخش
ارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]
-
رسانه های رسمی
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
رسانه های نوین
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]
-
رسانه های نوین
رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 402-375]
-
رسانههای نوین
رسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]
-
رسانه و گردشگری
رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 402-375]
-
رفتارهای ارتباطی
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
-
روابط عمومی الکترونیک
مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]
-
روایتگری ۳۶۰ درجه
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]
-
روزنامهنگاری آنلاین
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
-
روند
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
ز
-
زیباییشناسی بازی
امکانسنجی بهرهگیری از نقشمایههای سفالینههای شوش باستان در طراحی بازیهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]
-
زبان دوم
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
زبان مادری
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
زیست فناوری کشاورزی
چارچوب بندی زیست فناوری کشاورزی در رسانههای ایران از 1384 تا 1396 [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 358-325]
-
زیمت
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
زنان
زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]
ژ
-
ژورنالیسم غوطه وری
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]
-
ژورنالیسم واقعیت مجازی
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]
س
-
ساخت اجتماعی دینی فنآوری
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]
-
سیاست خارجی
تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]
-
سیاستگذاری رسانهای
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
سیاستمدار
پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]
-
سبک زندگی
الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]
-
سبک زندگی
فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]
-
سبک های هویتی
مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]
-
سرگرمی
الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]
-
سرمایه اجتماعی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]
-
سرمایه فرهنگی و فضای مجازی
نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]
-
سلامتاجتماعی
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
-
سلبریتی
پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]
-
سیندرلا و بابالنگ دراز
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
-
سوءبازنمایی فرهنگی
بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازیهای دیجیتال: نمونهپژوهی ندایوظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]
-
سواد رسانه ای
"بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 196-163]
ش
-
شبکه اجتماعی
زندگی و زمانه زنان ایرانی در اینستاگرام: تحلیل ایدئولوژیک عکسهای زنان در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 170-131]
-
شبکهی اجتماعی
تحلیل ساختاری روابط هواداران داعش در شبکهی اجتماعی آنلاین توییتر: یک مطالعهی موردی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 134-107]
-
شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا
"بر روی لینک زیر کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید": بررسی تکنیکهای اقناعی "تبلیغ کانال" در شبکه اجتماعی تلگرام و ایتا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 196-163]
-
شبکه اجتماعی توئیتر
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
شبکه خبر
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
-
شبکه ماهواره ای
الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]
-
شبکه های اجتماعی
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
-
شبکه های اجتماعی
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
-
شبکه های اجتماعی
طراحی مدل تحقیقات بازاریابی در شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 299-267]
-
شبکههای اجتماعی
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]
-
شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی و خشونت خانگی علیه زنان؛ تحلیل هشتگ و واکنش کاربران اینستاگرام به قتل رومینا اشرفی [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 78-43]
-
شبکههایاجتماعی
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
-
شبکه های اجتماعی آنلاین
ارزیابی عملکرد رسانههای پخش در شبکههای اجتماعی آنلاین با استفاده از مدلهای تحلیل پوششی دادهها [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 303-269]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی شهروندان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 265-241]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]
-
شبکه های ماهوارهای فارسی زبان
عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]
-
شهرداری تهران
مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]
-
شهروندان
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی شهروندان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 265-241]
ص
-
صداوسیما
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
صدا و سیما
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]
ط
-
طراحی بازی
امکانسنجی بهرهگیری از نقشمایههای سفالینههای شوش باستان در طراحی بازیهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]
ع
-
عدم قطعیت
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
-
عربستان سعودی
رسانههای نوین و برجستهسازی در بحرانهای بینالمللی و منطقهای؛ مطالعۀ موردی بحران دیپلماتیک قطر (2017-2020) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 230-195]
-
عشق
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
-
عصر شبکه
تحول مولفههای قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]
-
عملکرد
پدیدۀ دونالد ترامپ؛ تحلیلی بر برند شدن سیاستمداران سلبریتی در عصر رسانه ای شدن سیاست [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 329-301]
-
عوامل تاثیرگذار
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]
ف
-
فارسی نوشتاری معیار
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
فرا تحلیل
فرا تحلیل ادبیات پژوهشی شبکه های اجتماعی و سبک زندگی [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 240-207]
-
فرهنگهای بازی کردن
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
-
فیسبوک
شناسایی پیشرانها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکههای اجتماعیِ وسایل همراه [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 256-223]
-
فضای مجازی
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]
-
فضای مجازی
تحلیل روندها و پیشران های مؤثر بر شبکه های اجتماعی آینده [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 399-359]
-
فعالیت هستهای
تصویرسازی ترامپ در توئیپلماسی از ایران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 268-231]
ک
-
کاربردپذیری تارنما
مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 168-139]
-
کارکرد رسانه ها
رسانه های نوین و استراتژی های تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 402-375]
-
کنشهای ارتباطی
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
گ
-
گرایش
عوامل مرتبط برگرایش جوانان به برنامههای ماهوارهای فارسی زبان(مطالعه موردی: سنین بین 18-30 ساله شهر زاهدان) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 149-121]
-
گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد
بازنمایی اخبار در رسانه های رسمی و تاثیر آن بر افکار عمومی در شبکه اجتماعی توئیتر (مطالعه موردی اخبار گردشگری جنسی عراقی ها در مشهد) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 162-135]
-
گیمنتها
ترسیم الگوهای رفتاری و کنشهای ارتباطی کاربران بازیهای رایانهای در گیمنتهای تهران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 119-77]
م
-
محتوا-خدمت
تحول مولفههای قدرت در عصر شبکه [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 194-169]
-
میزاناستفاده
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
-
مشارکت
تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر مشارکت مدنی شهروندان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل) [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 265-241]
-
مصرف رسانه ای
نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]
-
مصرف موسیقی
نقش رسانه های جدید در جهت دهی به مصرف موسیقی جوانان [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 374-339]
-
مطالعات فرهنگی
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]
-
مناطق 22 گانه
مطالعه مولفه های مرتبط با جایگاه روابط عمومی الکترونیک در شهرداری تهران (مناطق 22 گانه) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 222-197]
-
من و تو
الگوهای سبک زندگی ترویجی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مورد مطالعاتی : شبکه های من و تو و جم [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 68-29]
-
موازنه نرم
راهبردهای ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا در دوران پسابرجام [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 28-1]
ن
-
ندای وظیفه
بازنمایی شرقِ فرودست و غربِ فرادست در بازیهای دیجیتال: نمونهپژوهی ندایوظیفه [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 238-209]
-
نشانه شناسی
بازنمایی مفهوم عشق در کارتونهای کلاسیک: نشانهشناسی کارتونهای سیندرلا و بابالنگدراز [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 130-95]
-
نظریه زمینهای
ارائه الگوی ساختاری شرکتهای دانشبنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 326-297]
-
نقشه ذهنی
مقایسه نقشه ذهنی کاربران پیامرسانهای داخلی با پیامرسانهای خارجی [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 296-257]
-
نگرش به رسانه های اجتماعی
مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]
-
نوجوانان
مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]
-
نوعاستفاده
ارائه الگو جهت ارتقای سلامت اجتماعی ازطریق شبکههایاجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 7، شماره 28، 1400، صفحه 42-1]
و
-
واژگان کلیدی:فضای مجازی
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و تغییر در ابعاد سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 294-267]
-
واقعیت افزوده
مفهوم سازی ژورنالیسم غوطه وری [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 208-171]
-
وساطت معنا
واکاوی حوزۀ مطالعاتی دین و رسانههای نوین؛ مروری بر پیشینه، مفاهیم و نظریههای رایج با تأکید بر رویکرد ساخت اجتماعی دینی فنآوری [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 36-1]
ه
-
هراس اخلاقی
دیگری و هراس اخلاقی؛ بازتولید بیگانهستیزی و بیگانه هراسی در گفتمان خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 206-175]
-
همگرایی رسانهای
فرصتها و تهدیدهای تلویزیون اینستاگرامی برای صداوسیما [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 358-327]
-
همگرایی رسانهای
راهکارهای همگرایی میان صدا و سیما و فضای مجازی در حوزه تولید محتوا [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 392-359]
-
هنجارهای زبان فارسی
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
هنر شوش باستان
امکانسنجی بهرهگیری از نقشمایههای سفالینههای شوش باستان در طراحی بازیهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 174-151]
-
هویت
مطالعه رابطه نگرش به رسانه های اجتماعی با سبک های هویتی نوجوانان [دوره 7، شماره 27، 1400، صفحه 76-39]
-
هویت زبانی
رابطه هویت زبانی فارسی زبانان و استفاده از آن به عنوان زبان مادری یا زبان دوم با رعایت هنجارهای زبانی فارسی نوشتاری معیار در فضای مجازی (تلگرام) [دوره 7، شماره 25، 1400، صفحه 106-79]
-
هویت فرهنگی
عوامل تاثیرگذار بر هویت فرهنگی دانشجویان ایرانی عضو شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام) [دوره 7، شماره 26، 1400، صفحه 394-359]